• جمع: 0 ریال

  

    • جمع: 0 ریال

المپیک 20201

المپیک 20201
1019

المپیک 20201

دیپلمات محدودیت های paywall را در پوشش ما از بحران COVID-19 برداشته است.

رئیس IOC می گوید "شرکت کنندگان" المپیک توکیو برای واکسیناسیون تشویق می شوند
اعتبار: Flickr / t-mizo
توماس باخ ، رئیس IOC ، روز دوشنبه گفت: "شرکت کنندگان" و طرفداران المپیک که برای بازی های به تعویق افتاده سال آینده توکیو می آیند ، برای محافظت از مردم ژاپن واکسینه می شوند.

باخ گفت که این اجباری نخواهد بود ، اما او بدون هیچ تردیدی ترک کرد که به شدت تحت فشار قرار خواهد گرفت.

باخ روز دوشنبه در سراسر توکیو کارزار انتخاباتی انجام داد ، اولین سفر وی به ژاپن از زمان به تعویق افتادن بازی های المپیک تقریباً هشت ماه پیش در میان بیماری همه گیر ویروس کرونا. او در همه توقف ها با پشتیبانی روبرو شد. از نخست وزیر ژاپن سوگا یوشیهیده ، فرماندار توکیو کوئیکه یوریکو ، نخست وزیر سابق آبه شینزو و موری یوشیرو ، رئیس کمیته سازماندهی محلی و همچنین نخست وزیر سابق.

"به منظور محافظت از مردم ژاپن و به خاطر احترام به مردم ژاپن ، IOC تلاش زیادی انجام می دهد تا هرچه بیشتر (مردم) - شرکت کنندگان و بازدید کنندگان المپیک به اینجا (با) واکسن برسند ، اگر تا آن زمان واکسن در دسترس است. "باخ پس از گفتگو با سوگا گفت.

باخ بعداً پس از ملاقات با موری افزود: "ما می خواهیم هرچه بیشتر شركت كنندگان خارجی را متقاعد كنیم كه واكسن را بپذیرند." "این باعث می شود که همه ما بسیار مطمئن باشند که سال آینده می توانیم در استادیوم المپیک تماشاگر داشته باشیم و تماشاگران از یک محیط امن برخوردار خواهند شد."

باخ پیشرفت های جدید در تست سریع را به عنوان تقویت برگزاری بازی ها ستود. وی گفت كه شركت كنندگان در المپیك اولویت واكسن پیش از "پرستاران و پزشكان و افرادی كه جامعه ما را زنده نگه می دارند" نخواهند بود. و او چندین بار تکرار کرد که بازی های المپیک سال آینده "چراغ انتهای این تونل تاریک" خواهد بود.

باخ پیشنهاد کرد که IOC حداقل بخشی از هزینه های واکسیناسیون را تأمین کند. اما وی گفت هنوز نمی داند هزینه تأخیر یک ساله چقدر است. گزارش ها در ژاپن تخمین می زند که 2 تا 3 میلیارد دلار باشد.

وی گفت: "این زمان می برد." "اکنون داشتن یک چهره سالم غیرممکن است."

مهمترین س atال در یک کنفرانس خبری با باخ به موری در مورد پرداخت یک میلیون دلار از کمیته پیشنهاد توکیو - که در سال 2013 بازیهای المپیک بود - به موسسه بین المللی ورزش یادبود جیگورو کانو ارائه شد. موری سر بدن.

موری که کنار باخ نشسته بود ، گفت اکنون از امور مالی بدن اطلاع دارد.

وی پاسخ داد: "این چیزی نیست كه من مستقیماً بر آن نظارت داشته باشم."

مقامات فرانسه در حال بررسی رسوایی رشوه خواری مرتبط با پیشنهاد برنده توکیو بوده اند. سال گذشته ، تاكدا تسونكازو ، رئیس كمیته المپیك ژاپن مجبور به استعفا شد پس از آنكه تصدیق كرد در پرداخت دو میلیون دلار به یك شركت مشاوره مستقر در سنگاپور اعتراف كرد. اعتقاد بر این است که این مشاور مبلغی را برای تأثیرگذاری بر آرا I IOC هدایت کرده است.


ارسال نظرات

توضیحات خود را در این قسمت بنویسید

تعداد نظرات ۰

    بازدید کننده گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً وارد سایت شوید.
    طراحی و توسعه توسط فناوری اطلاعات رایسازاستفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی سامان رزم فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه سامان رزم می‌باشد.